Nov 19, 2008

O meu novo Moleskine!

Recentemente o meu irmão enviou-me mais uma caixa cheia de coisas boas tais como bacalhau, chouriça, queijo da serra, etc…coisas que são impossíveis de encontrar aqui em Memphis. Como se isso não fosse suficiente, desta vez ele incluiu dois cadernos de desenho Moleskine, uma marca de longa e distinta tradição na Europa. Aqui ficam agradecimentos redrobrados.
Esta é a primeira página do meu novo Moleskine.

Recently my dear brother sent me another care package bursting with good portuguese treats like Bacalhau (dried cod fish), Portuguese sausage, goat cheese etc…stuff I can’t find here in Memphis. As if this was not enough, this time he included two Moleskine sketchbooks which have a long and distinguished tradition in Europe. My great thanks for this great gift.
This is the first page of my new Moleskine.

Tinta da China e Aguarela, 13x21 cm

4 comments:

  1. Enjoy your Moleskines! I really like using mine. Looks like a fantastic first page.

    ReplyDelete
  2. Belíssima estreia! Antevejo momentos muito bem passados, de que espero ver aqui alguns exemplos.
    Tenho lido que utilizar estes cadernos em todo o lado e com frequência, sejam Moleskine ou de outro tipo, é um passo de gigante no aperfeiçoamento e agilização da habilidade de desenhar, o que me leva a também querer experimentar um dia...
    Bons trabalhos!!!

    ReplyDelete
  3. Wonderful, love that sky!
    Enjoy your new Moleskine, and your other goodies too.
    By the way, I've tagged you. Check out today's post on my blog to read the rules and play along if you want to.

    ReplyDelete
  4. Thank you so much Paulo, Rob and Mineke.
    Mineke I am gratified and grateful for your "tag". I admire your work and learn a lot from it.

    ReplyDelete